El último vuelo

  /  FOTOBLOG   /  El último vuelo

El último vuelo

EL ÚLTIMO VUELO.

En la población de gaviota patiamarilla del Parque Nacional de las Islas Atlánticas he detectado una actividad que me ha llamado curiosamente la atención.
A la hora de la puesta de sol, la colonia se excita levantando el vuelo como despidiéndose del gran astro, en una actitud como de querer mantener ese momento durante más tiempo. No existe una explicación científica para ello, o al menos yo no la he encontrado.

Lo único que tranquiliza mi mente es el pensar que solamente eleven su vuelo para continuar disfrutando de la mágica luz de la escena y de paso conservar los últimos grados de temperatura que desprende antes de la fría noche.

Artículo original: ReyDaluz, La Web de experiencias de LuzLux (18/06/2013).

Imagen: 

© ReyDaluz

LuzLux

Author: Fernando Rey Daluz

Fernando Rey Daluz é Biólogo especializado en Conservación de espazos Naturais e Medio Ambiente. O seu interese pola divulgación lévao a compartir os seus estudos de Bioloxía coa fotografía e a Ilustración científica, chegando a participar en numerosas publicacións do Museo de Ciencias Naturais de Madrid, Xardín Botánico de Barcelona, así como doutros Museos, Institucións, Editoriais e revistas especializadas. Continuará a súa formación no campo da imaxe científica, a fotografía e a produción audiovisual, chegando a ser Experto Internacional en Imaxe Científica, colaborando con diversas axencias, institucións e empresas privadas, facendo ademais carreira paralela no mundo comercial, de mercadotecnia e a publicidade. Comparte os seus coñecementos a través dos cursos que imparte desde o ano 2000 en Imaxe: Ilustración científica, Fotografía Dixital, Postproducción e Audiovisual. Na actualidade dirixe Luzlux S.L na creación e produción de contidos gráficos e audiovisuais en diversos ámbitos científicos, turísticos e publicitarios.

Share This